نماز
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • جی پی اس موتور
  • جی پی اس مخفی خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روايت عشق و آدرس revayate-eshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 1323
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1

منجي و آخرالزمان
چهارده معصوم




از امام صادق(علیه السلام) از گناهان كبيره پرسيده شد

فرمود :  گناهان بزرگ هفت است؛

1)كفر به خدا

2) قتل نفس

3)عقوق والدين

4)خوردن ربا بعد از بينه و روشن بودن آن

5)خوردن مال يتيم از راه ظلم

6) فرار از جنگ و تعّرب بعد از هجرت

7)برگشت از محل علم و ايمان به جايي كه علمي درآن نيست و ازآنجا بيرون آمده

راوي می گويد؛گفتم اين است معاصي بزرگ؟

فرمود؛ آري.

گفتم؛ خوردن يك درهم از مال يتيم ظلم بالاتر است يا ترك نماز؟

فرمود ترك نماز

گفتم؛ پس شما ترك نماز را از كبائرنشمردي؟

فرمود؛ نخستين چيزي كه براي تو گفتم چه بود؟

گفت؛ كفر

فرمود؛ پس به راستي كه تارك الصلاه (يعني بدون علت) كافر است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, :: 1:32 ::  نويسنده : قاسم عباسي